قلعه ی ذهن من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ابزار وبلاگ
abg
♥کبوتری در تنهایی♥
♥کلبه تنهایی♥
آریو برزن
کلبه کاغذی
جاس و سلنا
فقط برای تو
دختر بهاری
fun
دنیای من
شب های تنهایی
بــــــــــــــــــــــاران دلـتـــنــــگــــــــــــــــی
با تو بودن
تنهـایی
....love is like
تنهایی
LOVE
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلعه ی ذهن من و آدرس 2nyaye-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
باران

آخرین مطالب


 
سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, :: 19:7 :: نويسنده : باران

.
.
.
.
.
.
یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا و اسرائیل چهار شنبه به ایران حمله میکنن

اینا هم کامنتهای زیر اون ، توی یه سایت فارسی :


___ ما 4شنبه امتحان داریم ، لطفاً بندازین جمعه

___ من چهارشمبه چک دارم :(

___ منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ ، نَرَم جنگ

___ پس چرا ساعتشو نگفتن ؟ شاید ما خونه نباشیم

___ حالا من چی بپوشم ؟

___ ما شماره ماشین مون فرده ، فك نكنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم

___ میشه بهشون بگین موقع برگشت ، منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا

___ سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر

___ شام هم میدن ؟

___ ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد من پنجشنبه نرم عروسی . از جنگ برگشتم خستم

___ بگو سر راه نون بگیرن

___ ای بابا ، حالا نمیشه جمعه عصر باشه ؟ آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره

ـــــــ آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از ناهار ...


نظرات شما عزیزان:

pouya
ساعت0:40---28 مهر 1393
تنهـایی یعـنی هیچ وقــت کسی نباشه اشکات رو پاک کنه…
تنهـایی یعـنی تو جاده بدون مقصـد…
تنهـایی یعـنی ندیدن روزهای خوب…
تنهـایی یعـنی نداشـتن سنــگ صـبور…
تنهـایی یعـنی جشـن تولد با قـرص خواب…
تنهـایی یعـنی سـر سـفره عـید تنهـای تنهـا…
.
.
امروز تولدمه...نمیخوام تنها بمونم...پس دعوتت میکنم یه سر به وبم بزنیـــــــ.. مرسی..


admin
ساعت17:45---1 مهر 1393
طرقه دارم میندازم جولوشون میمیرن

reza
ساعت21:41---23 مرداد 1393
بــه فـروش میـرسـد ؛

فكـــر ِآدمی که ...

حوصـله ی خودش را هم نـدارد !


بهارنارنج
ساعت22:17---22 مرداد 1393
عزیزم اگه دوست داشتی لینک کن خبرم بده

بهارنارنج
ساعت19:00---22 مرداد 1393
به گور باباشون خندیدن

مجید
ساعت4:49---25 تير 1393
جرات حمله ب ایرانو ندارن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: