قلعه ی ذهن من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ابزار وبلاگ
abg
♥کبوتری در تنهایی♥
♥کلبه تنهایی♥
آریو برزن
کلبه کاغذی
جاس و سلنا
فقط برای تو
دختر بهاری
fun
دنیای من
شب های تنهایی
بــــــــــــــــــــــاران دلـتـــنــــگــــــــــــــــی
با تو بودن
تنهـایی
....love is like
تنهایی
LOVE
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلعه ی ذهن من و آدرس 2nyaye-man.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
باران

آخرین مطالب


 
شنبه 10 خرداد 1393برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : باران

سلامتی پسری که حتی سربازی هم آدمش نکرد :))))



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت16:48---28 خرداد 1393
در كــتاب چار فصل زنــدگــــے

صفــحه ها پشت سرِ هم مــے روند

هر يك از اين صفــحه ها، يــك لحــظه اند

لحــظه ها با شــاد ــے و غــم مــے روند

گريه، دل را آبــيارــے مــے كند

خنده، يعنــے اين كه دل ها زنــده است

زندگــے، تركــيب شاد ــے با غم است

دوست مــے دارم من اين پــيوند را

گر چه مــے گويند: شاد ــے بهــتر است

دوســت دارم گريــه با لبــخند را . . .


سارا
ساعت22:00---16 خرداد 1393
خخخخخخخ دیوونه وبت خعلی باحالس...لایک...
پاسخ:ممنون:D


عسل اسدی
ساعت20:33---10 خرداد 1393
خیلی خیلی باحاله
پاسخ::D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: